Digital Project Manager

Als Digital Project Manager ben je verantwoordelijk voor het managen, coördineren, plannen en bewaken van de scope en inhoud (budget, planning, kwaliteit) van verschillende projecten. Je bent het centrale aanspreekpunt voor zowel onze klanten als je collega’s.

Wat doe je als Digital Project Manager bij Databay?

In deze functie ben je cruciaal voor het resultaat van digitale projecten van onze (internationale) klanten. Je overziet de voortgang van projecten en tevens behoud jij het overzicht m.b.t. resources, budgetten en deadlines.
Je doet er alles aan om onze klanten meer dan tevreden te houden en samen met hen hun digitale ambities waar te maken. Intern zorg jij ervoor dat je collega’s hun werk goed en met plezier kunnen doen.

Dit vind je leuk om te doen:

  • Maken en monitoren van resource planning;

  • Overzicht houden over de financiële status en afstemming hierover met de klant;

  • Plannen en bewaken van de projecten die binnen de retainers vallen;

  • Zorgen voor begrotingen, facturen richting klant;

  • Bijwonen van meetings met de klant en andere leveranciers;

  • Afstemmen met de klant en het bureau over content assets;

  • 4 eye op uit te sturen campagnes, content op de website en zorgen voor follow up bij benodigde aanpassingen;

  • Opzetten van team meetings en monitoren van de acties die daaruit volgen;

  • Spreekbuis (linking pin) tussen het klantteam en de account verantwoordelijke.


Hier herken je jezelf in:

  • Een bachelor (HBO) en minimaal 3 jaar relevante ervaring op het vlak van marketing, bedrijfskunde, communicatie of media (bij voorkeur op grote A-merk accounts en op internationale accounts);

  • Ervaring op het gebied van project management, scrum is een pré;

  • Vloeiend in Nederlands en Engels, gesproken en geschreven;

  • Je kunt werken met Word, PowerPoint, Excel en Google Sheets;

  • Nauwkeurig, detailgericht en grondig in je werk;

  • Een teamspeler die servicegericht is en verantwoordelijkheid neemt;

  • Je communiceert gemakkelijk en bent een ster in het managen van stakeholders;

  • Je hebt affiniteit met digital marketing, data en technologie;

  • Je bent beschikbaar voor 32 - 40 uur per week.

 
Dit zoek jij verder in een baan:

  • Marktconform salaris met goede secundaire voorwaarden (27 vakantiedagen, vakantiegeld, laptop, telefoonvergoeding, pensioenregeling);

  • Met een groot aantal trainingen in onze eigen Academy kun je elke dag een beetje beter worden;

  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt;

  • Werken in een team met directe collega’s, waarbij ieder zijn/haar expertise inbrengt;

  • Deel uitmaken van een grotere organisatie met een platte structuur en een plek waar je jezelf kunt zijn tussen een diverse groep gelijkgestemde mensen met een ongekend goede werksfeer;

  • Werken op een veilig en prettig kantoor met gratis fruit, snacks, frisdrank en koffie;

  • Maar ook mogelijkheden tot thuiswerken.


Bedrijfsprofiel

Databay, the performance agency. Sinds 2005 is Databay een leading agency op het gebied van CRM data. Inmiddels is Databay gegroeid tot een agency welke Data & MarTech combineert met communicatie voor meetbare impact en de beste Customer Experience.

Databay werkt voor veel grote internationale klanten in Europa en de US. Deze projecten zijn allemaal op het vlak van data, tech en CRM.

Bedrijfscultuur

Het betreft een dynamisch en sterk groeiende organisatie met een informele bedrijfscultuur. Specialisten werken samen op kantoor aan projecten voor klanten of tijdelijk bij de klant, vaak ook een combinatie van beide.

Solliciteren?

Wil jij meegroeien met Databay en onze (inter)nationale klanten? Mail dan jouw cv en motivatie naar Tim Compier (tim.compier@databay.nl). Voor meer informatie over Databay ga naar http://www.databay.nl/.

Previous
Previous

CRM Manager

Next
Next

Business Consultant