CRM Manager

Als CRM Manager ben je verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van de CRM strategie & programma’s van onze klanten met een focus op app, web en e-mail communicatie. Door geavanceerde programma’s te ontwikkelen vertaal je de strategie door naar communicatie met de juist boodschap, op het juiste moment aan de juiste persoon.

Wat doe je als CRM Manager bij Databay?

De CRM Manager (intern ook wel Program Manager genoemd) speelt een sleutelrol in ons klantensuccesteam. Samen met de Strateeg ontwikkel je een strategie voor de focusgebieden & doelgroepen van onze klanten. Deze strategie vertaal je vervolgens door in programma’s welke je met de Analisten continu optimaliseert. Je borgt ook dat in iedere campagne deze strategie is verwerkt. Data is je second nature en daarom is een keuze data gedreven en onderbouwd.
Het is een geweldige kans voor een data gedreven CRM-manager met een commerciële en klantgerichte mentaliteit.

Dit vind je leuk om te doen:

  • Een abstracte strategie doorvertalen in concrete programma’s;

  • Het uitdenken, borgen en optimaliseren van de customer lifecycle & marketing kalender;

  • Met de klant sparren over CRM/Programma’s en hen aan de hand meenemen naar nieuwe ideeën & oplossingen;

  • Veel experimenteren en leren met programma’s;

  • Het maximale uit tools halen.


Hier herken je jezelf in

  • Analytisch en sociaal sterke academici in de richting Marketing Analytics, Marketing Intelligence, Business Analytics of Bedrijfskunde;

  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;

  • Je bent handig met Excel en PowerPoint en ervaring met tools zoals SQL, Python of R is een pré;

  • Je bent proactief en klantgericht. Je hebt gevoel voor commercie en bent in staat kansen te signaleren en hier opvolging aan te geven;

  • Zowel detailgericht als oplossingsgericht;

  • Je bent communicatief sterk;

  • Je hebt affiniteit met digital marketing, data en technologie;

  • Je bent beschikbaar voor 32 - 40 uur per week.


Dit zoek jij verder in een baan:

  • Marktconform salaris met goede secundaire voorwaarden (27 vakantiedagen, vakantiegeld, laptop, telefoonvergoeding, pensioenregeling);

  • Met een groot aantal trainingen in onze eigen Academy kun je elke dag een beetje beter worden;

  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt;

  • Werken in een team met directe collega’s, waarbij ieder zijn/haar expertise inbrengt;

  • Deel uitmaken van een grotere organisatie met een platte structuur en een plek waar je jezelf kunt zijn tussen een diverse groep gelijkgestemde mensen met een ongekend goede werksfeer;

  • Werken op een veilig en prettig kantoor met gratis fruit, snacks, frisdrank en koffie;

  • Maar ook mogelijkheden tot thuiswerken.

Bedrijfsprofiel

Databay, the performance agency. Sinds 2005 is Databay een leading agency op het gebied van CRM data. Inmiddels is Databay gegroeid tot een agency welke Data & MarTech combineert met communicatie voor meetbare impact en de beste Customer Experience.

Databay werkt voor veel grote internationale klanten in Europa en de US. Deze projecten zijn allemaal op het vlak van data, tech en CRM.

Bedrijfscultuur

Het betreft een dynamisch en sterk groeiende organisatie met een informele bedrijfscultuur. Specialisten werken samen op kantoor aan projecten voor klanten of tijdelijk bij de klant, vaak ook een combinatie van beide.

Solliciteren?

Wil jij meegroeien met Databay en onze (inter)nationale klanten? Mail dan jouw cv en motivatie naar Tim Compier (tim.compier@databay.nl). Voor meer informatie over Databay ga naar http://www.databay.nl/.

Previous
Previous

Campaign Manager

Next
Next

Digital Project Manager