Campaign Manager
Als Campaign Manager ben je verantwoordelijk voor het operationaliseren van de customer lifecycle programma’s & de marketing kalender, waarbij de Customer Experience centraal staat. Je zult bestaande succesformules verder uitbouwen maar vooral nieuwe initiatieven aandragen en uitvoeren met als doel het optimaliseren van de klantbeleving.
Wat doe je als Campaign Manager bij Databay?
De Campaign Manager heeft altijd het overzicht en is in controle op het gebied van de uitvoering. Je ondersteunt de Program Managers en Analisten, vakinhoudelijk en op procesmatig gebied bij het ontwikkelen van de plannen en adviezen.
De Campaign Manager bij Databay is een brugfunctie tussen het klant team, de creative agency en de verschillende specialisten bij Databay, zowel inhoudelijk als op operationeel vlak. Je coördineert de inhoudelijke en administratieve implementatie van campagnes op o.a. de website, in de app en emails. Daarbij leer je verschillende tools te gebruiken.
Daarnaast ondersteun je ook de Project Manager bij het managen van de klant op commercieel en organisatorisch gebied.
Bovenstaande heeft als doel het opdoen van brede kennis en vaardigheden waardoor je jezelf in de volle breedte kan ontwikkelen en je op termijn kan doorgroeien naar de rol van Program Manager, Strateeg of een meer specialistische functie.
Dit vind je leuk om te doen:
Meedenken vanuit een gebruikersperspectief over de communicatie en programma’s:
Het opstellen en bewaken van de customer lifecycle & marketing kalender;
Het inregelen van digitale assets die via App, Web, E-mail en/of Push Messages miljoenen consumenten bereiken;
Meetplannen ontwikkelen en afstemmen met de Analisten/Program Managers;
Succesformules optimaliseren en nieuwe initiatieven voorleggen;
Het bewaken van alle deadlines met stakeholders en derde partijen;
Het maximale uit tools halen.
Hier herken je jezelf in:
Minimaal een HBO opleiding;
Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
Je bent creatief, flexibel en hebt een commerciële mind-set;
Optimistisch en een echte teamplayer!
Je bent resultaatgericht, nauwkeurig en analytisch;
Je bent communicatief sterk;
Je hebt affiniteit met digital marketing, data en technologie;
Je bent beschikbaar voor 32 - 40 uur per week.
Dit zoek jij verder in een baan:
Marktconform salaris met goede secundaire voorwaarden (27 vakantiedagen, vakantiegeld, laptop, telefoonvergoeding, pensioenregeling);
Met een groot aantal trainingen in onze eigen Academy kun je elke dag een beetje beter worden;
Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt;
Werken in een team met directe collega’s, waarbij ieder zijn/haar expertise inbrengt;
Deel uitmaken van een grotere organisatie met een platte structuur en een plek waar je jezelf kunt zijn tussen een diverse groep gelijkgestemde mensen met een ongekend goede werksfeer;
Werken op een veilig en prettig kantoor met gratis fruit, snacks, frisdrank en koffie;
Maar ook mogelijkheden tot thuiswerken.
Bedrijfsprofiel
Databay, the performance agency. Sinds 2005 is Databay een leading agency op het gebied van CRM data. Inmiddels is Databay gegroeid tot een agency welke Data & MarTech combineert met communicatie voor meetbare impact en de beste Customer Experience.
Databay werkt voor veel grote internationale klanten in Europa en de US. Deze projecten zijn allemaal op het vlak van data, tech en CRM.
Bedrijfscultuur
Het betreft een dynamisch en sterk groeiende organisatie met een informele bedrijfscultuur. Specialisten werken samen op kantoor aan projecten voor klanten of tijdelijk bij de klant, vaak ook een combinatie van beide.
Solliciteren?
Wil jij meegroeien met Databay en onze (inter)nationale klanten? Mail dan jouw cv en motivatie naar Tim Compier (tim.compier@databay.nl). Voor meer informatie over Databay ga naar http://www.databay.nl/.